2011. december 27., kedd

Szuper, női pulóver csomag, 1000.-Ft-tól!!! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

ELADÓ EGY 3 DB-OS PULÓVERCSOMAG, MOST SZENZÁCIÓS ÁRON A TIÉD LEHET!!!
A termék leütése, megnyerése után 3 napon belül légy szíves vedd fel velem a kapcsolatot!
Ha ezt nem teszed meg, negatív értékelés mellett újrahirdetem!!!
Ha 7 napon belül nem egyenlíted ki a vételárat és a postaköltséget, ugyanígy járok el, negatívot adok, és újrahirdetem.
Megértésedet köszönöm, és kérlek ennek tudatában licitálj!
Kék kapucnis kardigán méretek:
Derékbőség: 46 cm
Hosszúság: 61 cm
Mellbőség: 53 cm
Ujja hossza: 49
Kék V nyakú pulóver méretek:
Derékbőség: 46 cm
Hosszúság: 58 cm
Mellbőség: 49 cm
Ujja hossza: 49 cm
Ezt a két pulcsit én együtt hordtam, nagyon szerettem, de már nem jó rám! : -(
Drapp női mélyen dekoltált hosszú ujjú vastag felső méretek:
Derékbőség: 45 cm
Hosszúság: 53 cm
Mellbőség: 45 cm
Ujja hossza: 60cm
Nagyon dekoratív megoldású a nyakkivágása, szuperszexi, minden tekintetet odavonz! ; -)
Nézz be hozzám sok jó dolgot tettem fel!: -)



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-28 07:45
. Szuper, női pulóver csomag, 1000.-Ft-tól!!! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése