2011. november 25., péntek

Zepter vital system manikűr- pedikűr készlet - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Zepter Vital System manikűr- pedikűr készlet
A készletet ajándékba kaptam, akkor kipróbáltam, azóta áll a szekrényben.
A hálózati kábel néhány helyen kicsit besárgult, mivel azt nem a dobozban tároltam sajnos, ha szeretnéd, lefényképezem, valamint a dobozon is látszik, hogy nem új, de a készülék úgy néz ki, mintha új lenne.
A termék jellemzői:
- 9 cserélhető tartozék
- körömlakkszárító,
- gyors, és egyszerű használat,
- két fokozatú motor,
- ergonomikusan kialakított fogantyú,
- akkumulátor,
- nagy teljesítmény,
- elegáns, modern, könnyen hordozható.
Köszönöm az érdeklődést, bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.
Szép napot!


Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-29 07:57
. Zepter vital system manikűr- pedikűr készlet - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése