2011. október 28., péntek

Kismama Nadrág + Tunika Együttes - Jelenlegi ára: 1 800 Ft


Eladó egy nagyon csinos 2 részes (nadrág + tunika) kismamaruha!
Használt, de nagyon szép állapotban van! Semmi hibáját nem találtam!!!
Színe: Kék (különböző árnyalatai) - fehér vékony hosszanti csíkos. Lásd a FOTÓKON!!!
Mérete: M-es.
Márkája: Suzanne.
Magyar termék!!!
Nadrág:
Dereka puha pamutrésszel magasított, ami nagyon kényelmes a pocaknak. Gumis és állítható is (mint a gyereknadrágoknál : -) - belül gombos).
Szára enyhén trapézos.
Méretek:
Teljes hossz: 107 cm.
Belső szárhossz: 77 cm.
Tunika:
Kantáros fazonú, vagyis állítható - ami nagyon praktikus.
Hossza - úgy, hogy nem mértem bele a vállpántokat (pont az állíthatóság miatt): 61 cm.
Állítható a derékrésze is - hátul, lásd FOTÓKON!!!
Elöl középen található rajta egy zseb.
2 oldalt alulról viszonylag hosszan felsliccelt, hogy kényelmesen elférjen alatta a pocak. Nekem nagyon csúcsos pocakom volt és még a terhességem végén is kényelmesen éreztem magam a ruciban.
Én nagyon-nagyon szerettem!!! : -)
Személyesen Szegeden vehető át.
Kérésre természetesen szívesen postázom is!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok a termékkel kapcsolatban.
Töltök fel más kismama-ruhát is - ha érdekel, nézz körül nálam! ; -)



Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2011-11-06 00:05
. Kismama Nadrág + Tunika Együttes - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése